Fejr påske med os - 45% på alt! 🐇

Slutter om

Din indkøbskurv er tom.

Emmas spørgsmålsformular

Returnering af Emma

Her finder du oplysninger om, hvordan du returnerer produktet og om din refundering.

Returnere produkter

  • Hvordan starter jeg returprocessen?

    Hvis madrassen ikke føles rigtig for dig, kan du altid returnere den inden for din 100-nætters-prøve periode og få fuld refusion. Hvis du vil returnere en vare, kan du kontakte kundeservice via mail på support@emma-madras.dk.

  • Hvordan fungerer returprocessen?

    Med Emma Original madrassen vil du blive bedt om at sende os billeder af madrassen. Da vi altid vil donere vores returneringer til velgørenhed, skal vi sikre at madrassen er i god stand. Efterfølgende vil vi planlægge afhentning af madrassen. Når madrassen afhentes starter vi tilbagebetalingen. Vil du returnere en topmadras eller pude vil vi sende dig en returseddel fra DHL, som du skal bruge til at sende dit produkt tilbage gennem dit nærmeste posthus. Når produktet er tilbage på vores lager starter vi tilbagebetalingen..

Tilbagebetaling

  • Hvordan fungerer tilbagebetalingen?

    Når madrassen er afhentet, begynder vi tilbagebetalingen af ​​dit køb, der er ingen ekstra gebyrer ved retunering.

  • Hvornår modtager jeg min tilbagebetaling?

    Betalte du direkte med betalingskort eller Paypal, vil penge automatisk blive tilbagebetalt til dig indenfor 7 til 10 arbejdsdage. Hvis du valgte at finansiere købet via Klarna betalingsmuligheder, vil aftalen blive annulleret og indbetalte beløb vil blive refunderet til dig.

Hvordan afmelder jeg mig?

Du kan til enhver tid afmelde dig af abonnementet ved at klikke på fanen 'Abonner på nyhedsbrev', når du er logget ind på din kundekonto. Hvis du ikke har en konto hos os, kan du afmelde dig ved at klikke på 'opsige abonnement' linket nederst på nyhedsbrevet.

Pin rotate icon

Det ser ud til, at du besøger os fra udlandet.

Vælg land 

Det ser ud til, at du besøger os fra udlandet: