🌞 SENSOMMERSALG! Med 40% Rabat på ALT! 🌞

Din indkøbskurv er tom.

Coronavirus Information

Information til vores værdsatte kunder

I betragtning af den aktuelle situation, som vi alle står overfor, ønsker vi at fortælle dig de skridt, vi tager i disse hidtil usete tider. På trods af den daglige udvikling gør vi vores bedste for at fortsætte med at tilbyde dig den bedste service.

I øjeblikket er vi glade for at bekræfte, at hverken vores produktion eller vores leveringstider er blevet påvirket af Covid-19. Vi kan fortsætte med at levere dine Emma-produkter til dig uden afbrydelse eller forsinkelse. Vores højeste prioritet vil altid være vores kunders og medarbejders sundhed og sikkerhed. Vi kan forsikre dig om, at vi vil tage alle nødvendige skridt for at forbedre vores hygiejnepraksis i vores produktionscentre og lagerbygninger.

Vi vil fortsætte med at overvåge situationen nøje og er klar til at foretage de nødvendige ændringer for at beskytte dig og vores medarbejdere. Du vil selvfølgelig være den første, der ved, om vi har brug for justeringer.

Se vores ofte stillede spørgsmål nedenfor, og hvis du har yderligere spørgsmål, bedes du kontakte vores kundeserviceteam Yderligere Informationen.

Ofte stillede spørgsmål

  • Berøres vores leverancer?

    Nej, du kan placere dine ordrer på emma-madras.dk når som helst og få dem leveret til dit hjem. For at reducere potentielle risici så meget som muligt vil leveringer nu kun ske på din dør. I øjeblikket foregår alle leverancer som sædvanligt. Men der kan være at visse områder og bestemte størrelser,vil har forsinkelser på grund af den pandemi.

  • Påvirker dette produktionen?

    Produktionen af visse størrelser kan påvirkes. På grund af forsinkelser hos vores underleverandører, der forsyner os med materiale til den specifikke vare og størrelse.

  • Kan jeg stadig modtage levering af pakker?

    Ja. Der er ingen øget risiko for at få pakker til at blive inficeret med coronavirus (COVID-19). Det menes, at denne type virus ikke overlever længe på genstande som breve eller pakker. Det anbefales stadig at følge den bredt anerkendte regeringsinstruktion om, at folk skal vaske hænderne med sæbe og varmt vand oftere end normalt.

  • Vil dette påvirke evt. returnering af madrassen?

    I øjeblikket da vores samarbejdspartnere ikke længere kan operere frit på grund af sikkerhedsforholdsreglerne derfor stopper afhentninger af sundhedsmæssige årsager. Vi forlænger prøveperioden på 100 nætter på din ordre. I dette tilfælde finder afhentningen sted ved næste lejlighed, forudsat at indsamlingen blev anmodet indenfor de 100 nætter efter modtagelsen. Så snart madrassen er afhentet, starter vi naturligvis tilbagebetaling af købsbeløbet, men en tilbagebetaling kan kun foretages efter afhentningen. Vi vil understrege at deling af disse oplysninger er en forsigtighedsforanstaltning til proaktivt at informere vores kunder og udviser stor forsigtighed og samfundssind.

    Hold dig opdateret hos Post Nord of GLS her:

    • GLS

    • DPD/Post Nord

    • Hvordan kan jeg returnere et produkt, hvis jeg er i en karantæne tilstand? Hvis du ikke var i stand til at returnere en uønsket vare på grund af karantænen, vil vi stadig overholde vores 100 nætters returpolitik. Kontakt os inden din 100-dagesprøveperiode slutter for at fortælle os om dine intentioner, men gør opmærksom på, at du i øjeblikket er karantænen. Vi sætter derefter din returnering på hold og venter på, at du kontakter os, så snart afsendelse er sikkert med retur label. Kan kundeservice stadig kontaktes? support@emma-madras.dk og vi kan også ringe dig op på et ønskede tidspunkt.

Hvordan afmelder jeg mig?

Du kan til enhver tid afmelde dig af abonnementet ved at klikke på fanen 'Abonner på nyhedsbrev', når du er logget ind på din kundekonto. Hvis du ikke har en konto hos os, kan du afmelde dig ved at klikke på 'opsige abonnement' linket nederst på nyhedsbrevet.

Pin rotate icon

Det ser ud til, at du besøger os fra udlandet.

Vælg land 

Det ser ud til, at du besøger os fra udlandet: